Διαγωνισμός

σύμβαση συντήρησης, υποστήριξης και αναβάθμισης, Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ) Docutracks

Για να υποβάλλετε προσφορά, πρέπει να συνδεθείτε. Για να συνδεθείτε, πατήστε εδώ.

Τίτλος - Περιγραφή:
σύμβαση συντήρησης, υποστήριξης και αναβάθμισης, Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ) Docutracks
Φορέας:
Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης
E-mail Επικοινωνίας:
Τηλέφωνο Επικοινωνίας:
Κατηγορία Προμήθειας:
-
Κατάσταση Διαγωνισμού:
Ενεργός
Δημοσίευση:
14/07/2025 13:00
Έναρξη Υποβολής Προσφορών:
14/07/2025 13:00
Λήξη Υποβολής Προσφορών:
21/07/2025 10:00
Τόπος Διενέργειας:
Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης
Προϋπολογισμός:
€ 9.300,00 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.)
Κριτήριο Κατακύρωσης:
Χαμηλότερη Τιμή
Αριθμός Διαγωνισμού:
581
Έτος Διαγωνισμού:
2025
ΚΑΕ:
0426, 7131
Αριθμός αιτήματος ΑΔΑΜ:
-
Αριθμός ΑΔΑ για δέσμευση:
35416/09-07-2025 (ΨΧΠΨ4690Ω3-ΖΔ0) ΑΑ 1300/0
Αριθμός Πρωτοκόλλου Φορέα:
36148/14-07-2025
Αριθμός Απόφασης:
34981/07-07-2025
Είδος Διαγωνισμού:
Υπηρεσία
Τμήμα:
-

Παρατηρήσεις

Υπηρεσίες εγγύησης καλής λειτουργίας, συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης για το σύνολο του εγκατεστημένου λογισμικού για διάστημα ενός (1) έτους. Οι υπηρεσίες αυτές θα περιλαμβάνουν:

·         Άμεση διόρθωση προβλημάτων και δυσλειτουργιών που οφείλονται σε σφάλματα εγκατάστασης/παραμετροποίησης του λογισμικού, διόρθωση σφαλμάτων του λογισμικού εφαρμογών του Συστήματος (bug fixing).

·         Εγκατάσταση διορθωτικών εκδόσεων του λογισμικού που αφορά παροχή και εγκατάσταση διορθωτικών (patches) και βελτιωτικών ( updates) προσθηκών στην τρέχουσα έκδοση.

·         Απομακρυσμένη βοήθεια σε διαχειριστές για την εκτέλεση ενεργειών διαχείρισης του λογισμικού.

·         Ενέργειες προληπτικής συντήρησης μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, όπως είναι η λήψη

αντιγράφων ασφαλείας.

·         Ανάλογα με τη φύση του προβλήματος, αποκατάσταση είτε με λήψη οδηγιών από μακριά (μέσω τηλεφώνου, email ή web) είτε με επιτόπια υποστήριξη με φυσική παρουσία εξειδικευμένου προσωπικού του Αναδόχου, σε περίπτωση που τα αναφερόμενα προβλήματα δεν μπορούν να επιλυθούν με από απόσταση επέμβαση (μέσω λογισμικού απομακρυσμένης πρόσβασης).

·         Βελτιώσεις, παράδοση, υποστήριξη, εγκατάσταση τυχόν νέων βελτιωτικών ή διορθωτικών εκδόσεων του λογισμικού εφαρμογών.

·         Παράδοση ενημερωμένου υλικού τεκμηρίωσης (ηλεκτρονικών αντιτύπων) με τις τυχόν μεταβολές ή τροποποιήσεις του Συστήματος.

·         Παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης από τεχνικό προσωπικό, με εμπειρία, ώστε να εξασφαλίζει στα απαιτούμενα χρονικά διαστήματα, την αποκατάσταση βλαβών.

·         On site υποστήριξη.

·         Εγκατάσταση βελτιωτικής έκδοσης των έτοιμων πακέτων λογισμικού, μετά από έγκριση της ΕΠΠΕ, που συνεπάγεται την ανάγκη επεμβάσεων στην εφαρμογή  της  Εταιρείας.

·         Ενημέρωση των διαχειριστών για τυχόν αλλαγές στη λειτουργικότητα του συστήματος.

 

 

 

Κωδικοί CPV

  • (48000000-8): Πακέτα λογισμικού και συστήματα πληροφορικής

Συνημμένα Αρχεία

Υπό Προμήθεια Είδη